niedziela, 4 marca 2012

Promocja H&M i OLAY

Hej kochani!

Wracam do Was z szybkim postem. Niestety jedynie na to mam czas ostatnio przez ogrom pracy, która nie pozwala mi się relaksowac nawet w weekendy. Ale do rzeczy:

Na Blogu Em zobaczyłam wczoraj newsa o promocji przygotowanej przez H&M i OLAY. Od razu pognałam do Rossmanna :) Okazuje się, że gdy kupimy dowolny produkt OLAY w Rossmannie dostaniemy (upominajcie się!!) kartę zniżkową 24% do H&M. Ja i tak chciałam wypróbowac ten wspaniały krem OLAY, który święcił triumfy na blogach w zeszłym roku, więc stałam się szcześliwą posiadaczką karty.

Buziaki :)

4 komentarze:

  1. Gdyby produkty Olay mnie nie zapychały, też bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak ten kremik :-) buziaczki obserwuję zapraszam do siebie
    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na moim blogu. To dla mnie wiele znaczy. Pozdrawiam :*