wtorek, 3 stycznia 2012

Styczniowe zerowanie

Niniejszym uroczyście oświadczam, że przyłączam się do akcji zerowania zapoczątkowanej na blogu kokosowej panny klik i kontynuowanej obecnie przez izek klik. Jest to super pomysł, mnie mobilizuje bardzo.

Oto moja lista na styczeń:
1. krem do rąk - Kamill - zostało bardzo niewiele
2. krem do twarzy na noc AA Wrażliwa natura 30+ - 1/4
3. Eveline - serum do biustu - niewiele
4. Nivea Visage - dwufazowy płyn do demakijażu oczu
5. Rival de Loop Clean & Care tonik - resztki
6. Dove Beauty body milk - resztki
7. IWOSTIN krem ochronny lipidowy na zimę - mało zostało
8. Babydream oliwka dla dzieci - zostało niewiele

Myślę, że ta akcja to swietny pomysł, bardzo motywuje nas do wykończenia kosmetyków, które niepotrzebnie kurzą się na półkach.

Feel free to join us :P

xoxo

3 komentarze:

  1. No sporo tego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszke jest, ale to właśnie kosmetyki, które tak leżały u mnie i nie mogłam juz na nie patrzeć, a jednocześnie nie miałam jakoś motywacji ich zuzyć. A teraz motywacja jest, więc polecam akcję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na moim blogu. To dla mnie wiele znaczy. Pozdrawiam :*