sobota, 3 grudnia 2011

Seriale !!


 
Witam Moi Drodzy!

Wśród moich znajomych jestem uznawana za szalona fankę seriali :) Znam bardzo dużo z nich i oglądam pasjami :) Pozwala mi się to odstresować i naładować akumulatory na kolejny dzień. Dlatego dziś postanowiłam podzielić się z Wami moja obsesją. Oglądam seriale amerykańskie, często bez napisów, co pozwala mi na wytłumaczenie przed sama sobą, że „przecież uczę się języka” :) Poniżej przedstawiam Wam moją top listę obecnie oglądanych seriali:



  1. Pamiętniki Wampirów

Generalnie nie jestem fanką sagi zmierzch etc, nie lubię także uwielbianego przez wszystkich serialu „True blood”. Ale losy zakochanych wampirów, ot prosta historia o miłości, niesamowicie mnie do siebie przyciągają. Zawsze w piątek czekam z niecierpliwością na nocy odcinek.



  1. Grey’s anatomy

Uwielbiam i bardzo boleję, że to już ostatni sezon tego wspaniałego serialu. Oczywiście, przedostatni sezon był moim zdaniem dosyć słaby, ale chyba żaden serial nie daje mi takich emocji jak właśnie ten.


  1. Bones

Bardzo lubię zarówno specyficzne relacje między bohaterami tego serialu jak i zagadkami rozwiązywanymi przez Instytut. Wesoły, warty polecenia.



  1. CSI Miami

Oglądam też CSI New York, ale zagadki Miami SA moimi ulubionymi. Wspaniałe złote myśli Horatio na początku każdego odcinka i rozwiązywanie straszliwych przestępstw dzięki jednemu włosowi znajdowanemu na miejscu zbrodni zawsze wywołują u mnie uśmiech na twarzy. Odcinki są ciekawe, aktorzy przystojni, czego chcieć więcej w poniedziałkowy wieczór :)



  1. New girl

Świetny serial, na który natknęłam się ostatnio. Zabawna historia dziewczyny, trochę szalonej nauczycielki i jej współlokatorów. Dwadzieścia minut dobrej zabawy.



  1. 90201

To oczywiście nic ambitnego, ale bardzo lubię ten serial. Nic skomplikowanego, ot historia high school. Która z nas takich nie lubi?


  1. Switched at birth

Miła historia dwóch dziewczyn podmienionych w dniu narodzenia. Brzmi trochę jak telenowela brazylijska, ale jest naprawdę bardzo wciągająca. Brawo za poruszenie problemu głuchoniemych.


  1. The lying game


Nowy serial, taki trochę high school, trochę sensacyjny, bardzo lubię go oglądać. Niestety nowe odcinki dopiero w styczniu.

  1. Gossip girl

Oglądam, ale teraz już chyba bardziej z przyzwyczajenia niż dlatego, że bardzo lubię. Wszyscy byli już ze wszystkimi, więc scenarzyści gubią się w wątkach.

  1. House

Tego serialu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Oglądam, ale cieszę się, że to już ostatni sezon bo House bez Callie to nie to samo :)

Powyżej przedstawiłam seriale, które najczęściej oglądam. Oczywiście nic nie przebije „Friends”, serialu wszechczasów, który można oglądać kilka razy i zawsze śmiać się z czego innego. Oglądałam także „One Tree Hill”, który niestety z sezonu na sezon był coraz słabszy, a także OC, stare i prawdziwe Beverly Hills 90210 i wiele wiele innych. Często ostatnio jestem zła za to, że tracę tak wiele czasu na głupstwa, ale cóż, każdy ma jakiegoś bzika, czyż nie? Poza tym, jakiś czas temu na blogu mojakosmetykomania przeczytałam, że Magda ogląda seriale malując się i stwierdziłam, że muszę spróbować. Teraz nie mam już takich wyrzutów sumienia :) A jakie wy oglądacie seriale? Polecicie mi coś nowego?

Pozdrawiam
xoxo

3 komentarze:

  1. jeśli jesteś taką fanką seriali to musisz pooglądać "The pretty little liars" polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O...to oczywiście tez oglądam, ale już mi miejsc nie starczyło :) A czytałaś może książkę, na podstawie której nakręcono PPL? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim numerem jeden zdecydowanie są Chirurdzy! Z niecierpliwością czekam na koniec września i kolejny sezon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na moim blogu. To dla mnie wiele znaczy. Pozdrawiam :*