niedziela, 12 lutego 2012

TAG: łowczyni

Hej!

Moi Drodzy zostałam otagowana przez autorkę świetnego bloga http://majtkirambo.blogspot.com/, żeby przedstawić Wam moje ostatnie łowy :) Bardzo się cieszę, bo to pierwszy TAG na moim blogu.


ZASADY:
1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz, kto Cię oTAGował.
3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom.
4.Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie
( ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia !
Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
*Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni :). 

Ja postaram się Wam przedstawić przede wszystkim takie łowy "z prawdziwego zdarzenia," czyli rzeczy, które udało mi się nabyć z jakimiś gratisami etc., bo myślę, że najfajniej się czujemy, gdy upolujemy coś fajnego w niższej cenie lub dostaniemy coś bonusowego:) Zaczynamy:

1. Wczoraj otworzono nowego rossmanna u mnie w mieście, w związku z tym wybrałam się zobaczyć, czy coś mi się spodoba. Kupiłam dwa żele EVELINE, jeden do pielęgnacji biustu, który bardzo lubię i drugi wyszczuplający - akurat zaczęła się na nie promocja -20%, a przy wyjściu otrzymałam trzy próbki żelu po goleniu Gilette (ma je już mój chłopak) oraz płytę z bajką, którą uwielbiałam dzieciństwie. Dostałam tezżoczywiście nowy "Skarb", w którym znalazłam próbkę balsamu :)

2. W Gdańsku, w centrum handlowym Madison otworzono także pierwszy stacjonarny sklep z kosmetykami firmy Ziaja. W związku z tym, że uwielbiam maskę uspokajającą tej firmy z serii Ziaja pro (jest naprawdę najlepsza), od razu  ją kupiłam. Razem z zakupami dostałam także gratis czekoladowy balsam do ust ziaji i pełno próbek. 


3. Ostatnio, dzięki namowom siostry, wyrobiłam sobie kartę do sklepu Yves Rocher. Kupiłam w nim ostatnio szampon, który uwielbiam (ze zniżką 30% dla nowych klientów) i balsam do ust, a gratis dostałam miniaturkę balsamu do ciała i maseczki z olejem arganowym. 

Myślę, że to najlepsze moje nabytki ostatnich tygodni. Bardzo dziękuje http://majtkirambo.blogspot.com/ za otagowanie mnie. Było mi bardzo miło. 

Ja chciałabym zaprosić do zabawy:
http://womanland.blogspot.com/

A jakie są Wasze najlepsze zdobycze ostatnich tygodni?

xoxo

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za otagowanie, muszę pozbierać kilka rzeczy i niedługo go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Z chęcia poczytam o Twoich zdobyczach :)

      Usuń
  2. Ta maseczka uspokajająca z Ziaji jest naprawdę bardzo dobra! Również ją lubię :) Próbki również zawsze bardzo mnie cieszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maseczka jest naprawde świetna. teraz kupiłam kilka droższych, a nie dorastają jej do pięt :) Buziaki

      Usuń
  3. Dziękuję, ale całkiem niedawno go wykonywałam ;) Ale ciekawi mnie jak się sprawdza ta maseczka z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie stosowałam ją kilka razy, ale nie byłam jakoś szczególnie zachwycona. Na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  4. Też mam Skarb i już smarowałam się próbką balsamu Nivea- ładnie pachnie :) A o tej maseczce z Ziaji nic jeszcze nie słyszałam, do jakiej cery jest przeznaczona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maseczka jest generalnie do każdego rodzaju cery, a w szczególności do cery naczynkowej. Moja buzia jest po niej wspaniale uspokojona, ukojona, nawilżona. Bardzo ja lubię, a zazwyczaj nie lubię kosmetyków ziaji. Można ja kupić za ok 25 zł na allegro, a starcza na bardzo długo, więc myślę, że warto spróbować :) Na targach kosmetycznych (wiem, że byłas w wawie) na pewno jest taniej. ja ostatnio jak byłam w Gdansku na targach, to te maseczki leżały za darmo do wyprobowania w jednorazowych opakowaniach na stosiku ziaji :) Moze warto sie zaczaic :) Buzka

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz. Ja mam problem z zapychaniem, więc najpierw poszukam jej w saszetce :D A na targi w tym roku się nie wybieram, brak kasy ;(

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na moim blogu. To dla mnie wiele znaczy. Pozdrawiam :*